top of page

SEURAA MINUA

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle

VIIMEISIMMÄT POSTAUKSET

Kahvin voimalla

..alkaa jokainen päiväni. Hassua kun iltalehden vai minkä sivuilla nyt lukikaan, että se olisi vakavan uniogelmanmerkki, jos aamuisin heti himoitsee kahvia.

En nyt lähtis ihan allekirjoittamaan, mutta enpä ole tutkinutkaan ;)

Kahvi on silti se minun käynnistäjäni. Ja se turvin on mukava heräillä olkkarissa kun syksyn valo tulvii sisälle. Nyt sitten vaan pitäisi kehitellä jotain touhuttavaa, sillä tänään ei ole MITÄÄN tekemistä sovittuna.

Kunpa lähellä olisi Eurokangas, niin poikkeisin siellä ja jatkaisin innostumista ompelukoneen parissa.

Nyt kun minä vihdoin sain tapeltua alalangan paikalleen. Ainoa ongelma minulla oli, että siitä ei kuulunut kliksahdusta kun se meni paikalleen. Vaikka ei se aiemmin vaikuttanut kovin pois paikoiltaankaan olevan, mutta noh siinäpä oli "pulmallinen" ongelma.

Muun muassa Eurokangas, aiheuttaa minulle taas vaihteeksi pienen kylän ahdistuksen. Täällä on hyvin suppea valikoima, vaikkakin muuten on ihana asua "maalla" (lähiössä?) niin tarjonta ei tietenkään ole kaupunkiin verrattavissa. Mutta ne ovat tälläisiä hetkellisiä pohdintoja. Pian taas rakastan rauhaa ja minimitarjontaa.

Niin ja kuten esittelyssä sanoin, minä lopetan tälläiset turhat löpinät, niin heti tässä nyt sitten sellainen taas on.

Mutta kahvin voimalla piti ehkä avata aivonystyröitä tälleen kevyesti kunnes uutiset lävähtää taas silmille ja maailmanahdistus on valmis :D

Eikun viikonloppua kohti!

ETSI BLOGISTA

Tunnisteita ei vielä ole.
bottom of page