top of page

SEURAA MINUA

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle

VIIMEISIMMÄT POSTAUKSET

Moikka,


Eli minä olen Moona, 28-vuotias vaimo.

Se kai on paras aloitus tälläiseen ensimmäiseen esittelyyn. Kasvokuvaan suostun ehkä sitten myöhemmin kun sellainen on onnistuneesti otettu, vaikka pääroolissa minä en tule olemaan muuten kuin kirjoittamalla ja valokuvaamalla.

Puoli päivää tietokonetta tuijottaneena ei ehkä runosuoni syki parhaiten, mutta päätin silti aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä omilla kotisivuilla. Ja koska kaikki on mennyt elämässä päälaelleen, niin luonnollisesti tämä kuvastaa myös blogiani. Sivuni tulevat olemaan, Päälaellaan.

Olen vähän innoissani tästä kaikesta uudesta ja ihmeellisestä. Ihan niinkuin pikku lapsi lelukaupassa, enkä oikein tiedä minkä paketin tutkisin ensimmäisenä. Annan virran viedä ja katson mitä mukaan tarttuu.

Muutamat tietävät minut jo ..JA KATTIA KANSSA -blogin takaa mitä bloggerin turvallisessa satamassa kirjoittelin muutamien vuosien ajan, mutta se oli sitä itsensä etsimisen aikaa ja ehkä saattaa paistaa läpi myös niistä teksteistäkin. Opettavaista kuitenkin!

Täällä tulen olemaan sinänsä päälaellani koko ihminen myös ja tarinat jatkuvat yhä vähän päiväkirjamaiseen tyyliin, mutta enemmän on kuitenkin ihan vain kerrontaa siitä mitä minäkin päivinä on tehty. Ei suuria avautumisia.

Innokkaana ex-yrittäjänä haluan pitää kuitenkin hiusjuttuja yllä, niin välillä touhutaan tukka juttujen parissa. Välillä taas herkutellaan sokerihuuruissa leivonnan parissa, mutta myös uusin harrastukseni, käsityöt saattavat vilahtaa kuvissa siellä täällä.

Ja kerta tämä kaikki tapahtuu yleensä ottaen siis kotona, niin kyllähän se kotikin niissä kuvissa on.

Kotielämää siis. Mikäs se parempaa?

Mutta ehkä minä olen lätissyt nyt itsestäni tarpeeksi näin sunnuntai-illalle, joten eiköhän kilistetä uudelle Päälaelleen menneelle alulle? ;)

-Moona

ETSI BLOGISTA

Tunnisteita ei vielä ole.
bottom of page